Slut

Jag är helt slut. Men mer om det en annan dag. Nu är det snart helg, och efter denna så ska vår lilla solstråle skolas in på dagis. Shit, vad tiden går! Givetvis är jag nervös, konstigt om jag inte vore det, någon jag inte känner alls ska ju ha hand om min dotter tre dagar i veckan. Många tankar far runt i mitt huvud..."Tänk om det, eller det, eller tänk om DET händer". Ja ja, tror nog det känns bättre både för mig och Moa efter en veckas inskolning. Jag är ju i alla fall säker på att hon kommer trivas där, så det är inte det som oroar mig. Vill såklart bara veta vem som ska hålla koll på den bästa lilla personen som finns.


Nu ska jag försöka sova.


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0