Våren var här...och vände!

Jäkla vår! I måndags var det ca 8 grader och vindstilla här. Jag gick i min tunna vårjacka och den var dessutom öppen! Och jag frös inte! Det var det enda vi fick se av våren, det har blåst som sören här i två dagar nu, och varit riktigt kallt i vinden. Idag blåser det inte fullt så mycket men det är fortfarande vinterjacka-väder :-( Jag vill ha vår och det NU!

Äsh, hjälper knappast att tjata fram den...Har i alla fall varit på öppna förskolan både måndag, torsdag och idag, och det är skoj. Kommer fortsätta gå dit tre dagar i veckan. Idag satt jag och snackade med två mammor som hade barn både i fyraårs åldern och i Moas ålder, eller ja, någon månad äldre. Det var trevligt.  Moa stal leksaker från de andra barnen och sedan stal dom tillbaka dom! Haha! Dom satt och begrundade varandra ett tag också :-) Dom är så söta. Nu sitter Moa och spelar med sin hemmagjorda maracas. En gammal medicinburk med riskorn i. Hon gillar den. Den och katalogen från babyproffsen är nog favoriterna just nu. Vem har sagt att leksare måste kosta?

Nu ska jag leka med Moa men först vill hon skriva en rad här:


                        cccccccctct tttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttcvvvvvvvttttttttttttttc cvvvvvvvvvvtcccccccttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt


Som ni ser så arbetar hon på sitt cv. Eller cvvvvvvvvvvv som hon kallar det, man kan ju inte kunna allt när man är 10 månader :-)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0