Ren och skär tur!

Visst är det kul när man av ren och skär tur råkar slå på en kanal när en film precis börjat, och man inser direkt "att denna filmen passar mig!"?

Det gjorde jag ikväll. Eller sambon rättare sagt. Han satt och bläddrade på kanalerna och jag skrek stopp på kanal 7. Filmen om coco chanel, en film jag faktiskt haft hemma i många, många år, men aldrig sett, tyckt den verkade tråkig. Men oj så fel jag hade. Första delen idag, andra kommer i morgon.

Hyr den. Jag har inte sett hela men ändå så förstår jag redan vilken beundransvärd kvinna coco chanel var. Helt fantastisk egen företagare och förebild för alla unga kvinnor.

Se den. Nu ska jag lägga mig, babysim imorgon.


Kram och godnatt

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-03-13 @ 00:35:09
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

ren skär?? blå kanske eller grön.... men vad kul du fick se en bra film ler inte många sådana på tv tycker jag. / Lena

2011-03-13 @ 15:45:33
Postat av: Rebecca

Låter bra, synd bara man aldrig har tid eller ork att se en film. Använder tv:n enbart när det är sovdags, min tid liksom. Längesen jag var uppe så sent som dig med, lite trist men men ;-) Kramar från oss!!

2011-03-13 @ 19:45:07
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0