Criminal minds :-(

Criminal minds har börjat igen. Den nya säsongen är dock inte lika bra som tidigare verkar det som. Fast jag får väl se lite fler avsnitt än ett innan jag bestämmer mig för att det är så.

Imorgon ska vi till småfolket som vanligt, ska bli kul :-) Hoppas på lika soligt som idag! Då kan jag påta i trädgården när Moa sover middag sedan, har redan gjort en del idag. Fick order av sambon att handla kattsand också, så en tur till affären blir det väl också. 

Funderar på om jag ska ta en kopp te innan sängen kallar...Tufft beslut ;-)

Godnatt

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Jag har missat, men avrför valde du lösenordsskyddat?

2011-03-25 @ 21:30:49
URL: http://saratilling.se
Postat av: Anonym

te innan sängen blir kall??? jaja jag är väl gammal för jag fattar inte ler men vad är småfolket?? / Lena

2011-03-27 @ 14:35:21
Postat av: Angela

Hahaha :-) Te innan sängen KALLAR på mig :-) Småfolket är måndagar och fredagar på öppna förskolan...Då är det barn 0-6 år, på torsdagar är det babyrytmik och då är det bara 0-1 år...

2011-03-27 @ 14:44:39
Postat av: Anonym

Oj då, har jag gjort bort mej nu??? jaja skyller på åldern, trodde du skulle ha te i sängen för den var varm...... men men okej, nu fattar jag vad småfolket är också o det låter ju väldigt kul både för dej o Moaungen / farmor

2011-03-28 @ 08:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0