Svin-gott! ;-)

Selma skojar med mitt lilla hjärta



I  dag har vi varit hos Moas morfar med familj och firat hennes födelsedag. Lite sent men det blev bara så. Det bjöds på grillad vildsvins stek! Mycket gott kan jag säga. Och det är min duktiga far som skjutit och styckat det.

Barnen var överförtjusade i Moa och hon fick inte vara ifred någon längre stund. Speciellt Selma var hela tiden runt henne. Moa är ju lite skeptisk mot vuxna men med barn går det bättra.

Vi avslutade kvällen med ping pong och kladdkaka.

Nu ligger jag i sängen och ska sova.

Godnatt mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sötnos :) Grillat e ju bara bäst. Vi är inne på andra dagen i rad haha :) Har du tid att ses i veckan förresten? Jag och Elliot kan komma ut till er om du vill :) Sen börjar jag jobba igen 13 juni. kram

2011-06-05 @ 19:26:04
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad kul för Moa att ha en kompis o leka med när hon var hos sin morfar, många kramar till henne / farmor

2011-06-06 @ 19:07:55
Postat av: Jennifer

Supersöt bild! :)

2011-06-10 @ 20:40:05
URL: http://brunettjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0