Flower power!


Nu har vår fina uteplats blivit med blommor! Så mycket mysigare det blev! Fler blommor skall inhandlas men det får vi ta en annan dag. Det är i alla fall värt miljoner att ha en egen trädgård, Moa kan krypa runt i gräset och katterna kan gå ute i koppel. Och vi, vi kan grilla eller sitta och läsa en mysig bok ute :-)

Nu har vi långhelg tillsammans, hela lilla familjen. Torsdag-måndag. Mys. Perfekt väder ska det tydligen bli också. Imorgon har vi preliminärt bokat svaneholm, där har Moa ännu aldrig varit.

På tal om Moa så har hon blivit en riktig liten humör-tant! Går det inte som hon vill då j-vlar! Hon börjar bli stor nu, kan inte fatta det. Försöker förstå men kan inte.

Jag har också funderat en del på framtiden och har kommit fram till lite fle olika saker som kan passa mig. Nu gäller det bara att välja rätt. Haha! Lättare sagt än gjort :-)

Nej, nu tänker jag inte sitta här och slösa mer tid. Jag ska läsa lite i min bok och sedan lägga mig. Sovmorgon imorgon, härligt!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0