Familjeliv är livet! :-)

Japp, så är det :-) Just nu är det i alla fall höjdpunkten i våra liv. När pappa T kommer hem efter jobbet så ser man hur Moa riktigt spritter i kroppen av glädje, och det är så roligt att se! Lilla fisen!

Igår gick jag och P ut till ica och tillbaka, en bra runda. Idag blir det en promenad till...Vet dock inte ännu vart den bär hän.

Igår fick vi hem en massa bilder vi beställt, närmare bestämt 272 stycken. Har valt ut alla de bästa bilderna på ungen och nu sitter de tryggt i ett stort album så om det händer något med datorn så har vi i alla fall albumet. Dessutom så är det ju kul med ett album att titta i också...


Var på vårdcentralen i förrgår med Moa också ju, angående hennes hårda mage. Domen löd: Microlax en gång dagligen i en vecka för att få igång det, samt mycket fiber! Var ingen fara med att ge för mycket, det enda som kunde ske är att hon blir lös i magen. Vattenflaskan är en ständig vän nu, måste ha ännu mer när man ökar fibrer i kosten. Förutom det så fick jag höra att vi gjorde faktiskt allt man kan göra redan, och jag var minsann en duktig mamma som gjorde alla pureér själv ha ha! :-) Ja duktig och duktig, jag tycker det är kul och dessutom är det lätt, och det lönar sig...


Nu blir det frukost för mig och tösabiten! Tror nog vi är lagom färdiga för promenaden som är inbokad vid ett...Man måste ju ha tid att äta väldigt långsamt om man heter Moa :-)

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

massa bilder på tösen ler farmor vill ha!!!!! Det är bra du kollat upp maten o egen mat har du gjort hela tiden, kanonbra!!! Visst är det kul när pappa kommer o kan gulla bort en stund ler / farmor

2011-01-29 @ 13:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0