59 snabba frågor :-)

1. Hur gammal är du om fem år? Nästan 33
2. Vem var den sista du träffade? Moa, om man inte räknar med katterna
3. Hur lång är du? 161,5 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Under Toscanas sol
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Hej! Har du kvar peg-perego vagnen? Mvh (Ang. en vagn på blocket)
7. Vad är dagens planer?  Får bli morgondagens, då kl snart är 22. Ska besöka mamma i malmö, jag och Moa.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vem det är jag ska ringa/sms:a
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? skilda
10. När såg du senast din mamma? På julafton
11. Vilken ögonfärg har du? Blågrå
12. När vaknade du idag? Ca kl 5 första gången
13. Har du någon gång hittat en katt? Jadå
14. Vilken är din favoritplats? På Holmen, vårt lantställe.<3
15. Vilken plats föredrar du minst? Vet inte
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag har ett bra jobb och vi bor kanske i eget hus, kanske har vi fler barn.
17. Vad skrämde dig som barn? Skräckfilmer och inbrottstjuvar, spöken också kanske.
18. Vem fick dig att skratta senast? Moa eller Tobbe
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej. Har hemma hos min mamma
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med pyjamas och även knästrumpor den senaste tiden.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 6 stycken
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota :-)  Gärna på varm asfalt på sommaren...Sedan över till svalt gräs...Eller sand...*Mys*
26. Är du social? Om jag mår bra, ja. Mår jag minsta lilla dåligt är jag inte social.
27. Vilken är din favoritglass? Cheesecake och maräng/lemoncurd, isglass är också en favorit
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala av allt man kan betala av, ge mina mammor lite, spara och resa
29. Tycker du om kinamat? Ja, biff med bambu är min favorit
30. Tycker du om kaffe? Nej
31. Vad dricker du till frukost? Vatten eller mjölk, fast jag äter inte frukost
32. Sover du på någon särskild sida? Sover på båda sidorna, rygg och mage, inte samtidigt dock :-)
33. Kan du spela poker? Tveksamt
34. Tycker du om att mysa? Ja
35. Är du en beroendemänniska? Ja och det är ett släktdrag
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej
37. Vill du ha barn? Jag har det enda barnet jag behöver, får se om vi vill ha fler. :-)
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja, engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, två gånger
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet, eller sjöar!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Saker till Moa
42. Äger du dyra smycken? Inte direkt.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej. Inte om man inte räknar receptbelagd medicin.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Choklad
45. Vem är den roligaste människan du känner? Min bror, min pappa och min sambo
46. Välj ett ärr på din kropp? Från kejsarsnittet såklart :-) Min allra finaste ärr<3
47. Vad har du för ringsignal? Någon vanlig samsung signal.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, massor!
49. Flirtar du mycket? Nej, men skojar gärna
50. Vart togs din profilbild för din blogg? På holmen bara någon månad innan jag blev gravid
51. Kan du byta olja på bilen? Ja det kan jag nog, efter lite betänketid 
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, jag har ju inte körkort så det hade varit konstigt om jag hade det. Har traktorkort förvisso, men ingen traktor
53. Vilken var den senaste bok du läste? Jag läser just nu "Bröllop vid willow lake"
54. Läser du dagstidningen? Nej jag undviker nyheter om dom inte hoppar upp och biter mig i röven
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Tv tidningen, den är skitspännande!*Lovar*
56. Dansar du i bilen? Nej
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3 tror jag
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Påminnelse att ta ut pengar
59. När var du i kyrkan senast? På Moas dop :-)





Jag är trött som ett as nu! Sov inte middag, var på promenad med Patricia. Barnvagnspromenad och fika på cafe centrum...Såg en väktare pryla en snattare som försökte smita...Snattaren skrek dramatiskt "AJJJJ HAN SLÅR MIG" när det kom bilar...Det enda man hörde var låsen på bildörrarna som klickade...Haha...Polisen tog honom sen. Han hade snattat vitaminer och en temp för hans flickvän var sjuk...Lite sorgligt...

Men ni vet, en helt vanlig vardag....

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vad massa frågor, men ganska kul o läsa svaren, blev inte förvånad av vissa av svaren BÄTTRING ( en order från svärmor)Klart det räcker med ett barn.... vem har sagt annat?? Moa räcker en hel livstid o därutöver Kram / farmor

2011-01-06 @ 12:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0