Mint mys med Moa

Många M där :-)

Lite sådär mintigt förmiddagsmys här hemma...Jag sitter med en kopp pepparmintste och dottern i sin gåstol och håller konsert för alla som vill lyssna :-) Snart dags för middagsluren och jag tror bestämt att jag joinar Moa idag...Mys i sängen kan man inte få för mycket av...Inte med den fisungen i alla fall...*myser*


När vi vaknat blir det väl lite mellis sedan en långpromenad i det kalla vädret...

Hon är så fin min Moa, jag känner mig som världens rikaste mamma...<3

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är rikast, du har fått det finaste som man kan få, men det kommer med mycket ansvar o på något konstigt vis är det inte tungt alls ler / farmor till fisungen

2011-02-03 @ 18:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0