Japp, maginfluensa var det här!

Moa har kräkt hela natten och när det inte fanns mer att kräka upp har hon försökt kräka...Vaknat säkert 5 gånger efter att magen var tom och kräkt galla...Samtidigt som hon sov i min famn typ...Lilla fisen...

Mig gör det inget att jag fått gå upp en massa gånger och inte kunnat sova, jag tycker bara så synd om henne.

Vi har ju en tid 11.30 på barnmottagningen i ystad i dag pga hennes förstoppningar, och dom tyckte vi skulle komma trots kräkningarna. Kräkningar kan man ju få av förstoppning också, men jag gissar ändå på maginfluensa. Men hon har fått behålla lite gröt och vatten som hon fått nu på morgonen så vi ger oss av ändå, med dubbla ombyten ifall en olycka skulle ske på vägen.


Nu måste jag klä det lilla kräkmonstret...


Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars min lilla gullunge / farmor

2011-02-24 @ 18:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0