Good news!

Är inte så besviken längre på carema. Verkar som om det kommer bli bra ändå. Äntligen. Har liksom alla grundstenar, måste bara bygga upp allt från början. Det är inte så svårt bara man har allt man behöver.

Imorgon början sambon på sitt nya jobb! Vi är nog lika spända båda två. Kan knappt vänta tills han kommer hem imorgon eftermiddag och berättar allt! Vissa får vara glada att dom får jobb, han tackade nej till jobbet och dom frågade vad hans sista bud var. Så han fick jobbet fast med högre lön. Inte illa, inte illa.

Nu ska jag se ett avsnitt av lilla huset på prärien och äta en avocado.

Kram


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hejsan!

Jag älskar din bloggdesign! ROSA gilas!

Fotograferar du mycket, eller berättar du mest om din vardag på bloggen?

Kommentera gärna ett svar via min blogg.

KRAM!

2011-08-17 @ 10:29:21
URL: http://nowemilia.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vad kul med nytt jobb, grattis till Tobbe! Fina bilder =) kramar

2011-08-17 @ 19:55:03
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, fast jag tror att vill man så kan man / farmor

2011-08-21 @ 15:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0