Bättre

 

Allt känns lite bättre nu, men det är hemskt hur en människas okunnighet kan krossa en på bara en timme. Tänker inte gå in på det närmre just nu, för nästan precis alla människor dömer väldigt snabbt, vare sig det är släkt eller vänner.

 Det jag kan säga är att det handlar om arbetsträning och rehabilitering. Vet inte hur många som slängt i ansiktet på mig att jag inte behöver arbetsträning utan bara ska skaffa mig ett jobb. Nu är det så att jag ska få arbetsträning och det är inte något som alla andra bestämmer. Sist jag hade ett jobb hände saker som ingen annan vet, och jag tänker inte berätta det heller.

Jag tänker sluta bry mig om vad andra har för åsikter om det också, den enda som kan göra mig till ett offer är jag själv, och det tänker jag inte göra.

Nu ska jag och Moa fortsätta mysa, vi äter korvbröd! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet min åsikt, o jag håller med dig, det är bara du som kan göra dig till ett offer, KANONBRA du väljer att inte vara det utan ger dig ut i striden om ett arbete. Heja dej / lena

2011-08-05 @ 09:56:12
Postat av: Rebecca

Skönt att det är bättre =) Det är många människor som är inkompetenta och t o m så egocentriska att de inte förstår att alla människor är olika och därmed har olika behov...Kram på dig!

2011-08-05 @ 14:29:18
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: Erika - I Väntan på Bebis

Jo absolut är egen tid över lag ett måste. Så är det ju! :)



KRAm

2011-08-09 @ 19:52:32
URL: http://erikaaaas.webblogg.se/
Postat av: Matilda

tack! vilken goding du har där!

2011-08-17 @ 12:12:02
URL: http://matildafiona.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0