Yummie!

 
Mums! Nyttig lunch i form av ägg och makrill i tomatsås.

Ägg är nog mitt favorit-livsmedel :-)


Dagen har bjudit på sol och blåst, och en lååååång promenad. Skönt. Vi har också fått hem våra nya utemöbler. Till helgen ska dom packas upp :-) Jag blir nästan avundsjuk på mig själv när jag tittar ut i vår trädgård, kommer bli så fint till sommaren! Jag växte upp i hus och vill att mina barn också ska göra det. Inte inpackade i något tråkigt höghus.

Vem vill inte ha trädgård liksom? Jag kan i alla fall inte vara utan det. Har sått mina pysslingskragar nu. Känner mig sååå grön om fingrana och Moa och jag kollar de små krukorna efter skott varje dag, spända på att se när de dyker upp :-)

Imorgon blir det småfolket 9-12, sedan promenad till landäng med P. På lördag blir det babysim, sedan direkt till mary kay-party för mig, medans mannen min och söte drar till gammelfarmor och gammelfarfar. Liiite avundsjuk på alla kakor jag missar, men jag kanske hinner dit innan de går:-) Söndagen spenderas hos kusin Lova som fyller ett.

Så hela helgen är uppbokad.

Just det! Hur kunde jag glömma berätta?!
Trädgårdsfredag börjar ju imorgon! En halvtimme of pure peace framför tv:n. Längtar!





Godnatt mina vänner

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad gott det ser ut ler vad kul för er att få ordning i trädgården så ni kan njuta av den,fullt upp hela helgen hoppas Moa hinner prata lite med farmor ändå ler / farmor

2011-04-08 @ 08:28:34
Postat av: June

Sv: Okej, men vad bra, då vet vi att det inte var det det berodde på :) Hade du vinäger i ägget?

2011-04-08 @ 13:54:15
URL: http://junesabstracts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0