Ovanför ytan, med råge!



Allt flyter på så bra just nu! Vi har vant oss vid lillan och det känns som om man inte kan förstå vad man gjorde innan hon kom till oss.

Vi har flyttat in i vårt superfina radhus och vi trivs kanon kan jag säga. Det är också ett kanon-område, så lugnt och skönt.

Dagarna flyter på bra trots att jag "bara" går hemma med Moa. Småfolket, barnvagnsligan, babyrytmik och föräldragruppen med babymassage fyller våra dagar.

Också vårt nyfunna vän-par fyller ut tiden man har ibland.

Dopet närmar sig med stormsteg och vi ser väldigt mycket fram emot det!


Men det allra bästa av allt är att kasta upp min goa unge i luften och lyssna på hennes gurglande skratt :-) Det gör mig riktigt glad och alldeles varm i hjärtat...

Min alldeles egna lilla morrhoppe-fis...

Vem behöver fyra armar? Räcker med två :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0