Nu stundas snart dop :-)

Dom sista förberedelserna håller vi på med nu :-D
Längtar tills på lördag! Alla nära och kära som kommer långt borta ifrån som man inte träffat på ett tag kommer.


Vet att svärmor saknat lillfisen...


Imorgon ska vi hämta nycklarna till församlingshemmet, jag och Kristina. Tur att man får hjälp av snälla släktingar, annars hade jag ju inte kunnat komma dit, Tobbe jobbar ju.


Dopet kommer bli perfekt, precis som jag alltid drömt om. Jag har ju planerat detta dopet långt innan jag blev gravid hehe:-) Vadå barntokig?


Det är nog den mest eftertraktade tillställningen jag velat ha...Och nu äntligen är det dags...


Nu ska ungen ner i vagnen och så ska vi möta pappa vid tåget :-)


Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0