Min lilla flicka


Foto: Lotta Hartman


Min lilla flicka börjar bli stor nu...Tog riktiga studiobilder idag hos min vän Lotta. Fick så många fina bilder! Är helnöjd!

En av mina favoriter (Svårt att välja EN favorit) är bilden ovan.

Vi ska framkalla en del och ge bort...

Imorgon blir det läkaren klockan ett i Ystad, sedan klockan halv sju på kvällen är det babysim-introduktion i limhamn.

Hela denna veckan kommer vi ha fullt upp, dopet är på lördag ju.

På tisdag skulle hon egentligen få sin andra vaccination, men vi flyttar det till nästa vecka för att undvika att hon får feber på dopet. Inte för att hon reagerade alls förra gången, men man vet ju aldrig...

Godnatt på er!

Kram


Kommentarer
Postat av: farmor

åhhh sååååå söt, hoppas favoritfarmor får en sådan bild, jag kan se likheten när jag tittar i spegeln ..... eller?

2010-10-11 @ 08:34:57
Postat av: Mizsy

åååh hon är så söt! va stor hon är nu som kan hålla huvudet uppe själv ler måste vara tack vare hennes underbara Faster Kim som tränade med henne i hennes gym. då vi båda blev väldigt biffiga



Ses lördag. Umeå Hälsar!!!

2010-10-11 @ 18:08:24
Postat av: Angela och Moa

Farmor: Klart favoritfarmor ska få bilder på sin favorit tjej! :-) MASSOR :-)



Faster Mizsy: Klart, din förtjänst, men mest bosses faktiskt :-) Han är ju största biffen av dom alla:-) Det var han också som biffade till Moa :-)



Men pratar umeå-killen samma språk som Moa? ;-P



Nu ses vi snart allihopa!! Både farmor och fastrar! Kram kram kram vi saknar er :-)

2010-10-11 @ 23:35:14
URL: http://beautyblogger.blogg.se/
Postat av: Tant Ulrika

Underbar bild!! =)



Vill oxå tipsa dig som tävlat hos mig tidigare att jag nu dratt i gång en favorit i repris med ett presentkort värt 500kr i potten..



http://uj76.blogspot.com/2010/10/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_12.html



..från en finfin barnbutik! =)



Kram

2010-10-12 @ 23:10:16
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0