Titta jag kan sitta!

En del släktingar bor långt ivög och envisas med att inte ha mobil som kan ta emot bilder (Ja, jag syftar på dig, farmor :-)


Så här kommer lite helt nya bilder på favvo-grisen!



Titta jag kan sitta! Men bara en kort stund...


...och när jag trillat ser jag ut såhär...


Kul i kuddhörnan...


I matstolen


I sin gåstol med sin groda


I mormors fåtölj


Äter gröt


Somnade under påklädningsproceduren


Puss på gullungen


Världens finaste unge! Inte sant?




Kramkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, jag är omodern det vet jag ler men väldigt snäll hahaha Vad stor min unge ser ut på bilderna o duktig o sitta...... hela hjärtat smälter (det lilla som funkar)Jag längtar till o träffa henne o vill ha foto på henne skickat hem till mej det är väl en farmor värd?? Kramar på er alla tre mest Moaungen då

2010-11-09 @ 21:40:24
Postat av: Rebecca

Vad söta bilder =) Elliot sitter oxå sådär, korta stunder sen blir det slagsida ;-) Gåstolen är en favorit för då kan man terrorisera allt och alla =) Här är det tyvärr inte insomning vid påklädning, tvärtom...gallskrik på högsta nivå ;-) Kramar

2010-11-11 @ 05:25:42
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0