Helgen som gått...

Det blev en trevlig helg med farmor på besök. På fredagen var Tobbe och åt med jobbet så jag och farmor gjorde pizza...Enligt farmor blev den god :-)

På söndagen hälsade vi på farmors pappa och på måndagen hann farmor följa med på simningen innan hon hoppade på tåget hem. Moa dök och hon var sååå duktig! Min fina tös!

Babysimning kan jag varmt rekommendera! Rätt dyrt men Moa älskar det!

Som vanligt var ju min mens kort och intensiv, så den var borta på måndagen, tur, för annars hade vi inte kunnat bada alls ju.

Tråkigt nog var Moa sjuk hela helgen med feber och förkylning, men hon var på bra humör ändå!

Sitter och filar på tack-korten från dopet...vet inte riktigt hur jag ska göra med dom...får pilla med det och fråga sambon när han kommer hem.


I fina hängsle tröjan


På rygg i lekhörnan


I lekhörnan


Inte Moa men söt ändå


Ahhhhhh!!!!


Det växer stockrosor i vår trädgård...





Kommentarer
Postat av: Anonym

märktes knappt tösen var sjuk, men va fiiin hon är, ja, pizzan var jättegod, katten nja inte så fin men ändå..... tackar för den mysiga helgen. Kram farmor

2010-11-27 @ 19:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0