Vi har världens bästa bebis!



Hon somnar vid 22-23 och sover ända tills 07.00 ca...Är inte det lyx så säg...


Visst kinkar hon lite då och då under dagen men det är liksom fullt hanterbart när man faktiskt får sova på natten...

Nu har tösen med pappa lagt sig för natten och jag får lite egentid...Den uppskattar man som aldrig förr nu...

Idag har vi varit en kort sväng hos min mamma, och på babyland där vi köpte en sleep sheep, ett får som spelar olika lugnande ljud...Hjärtljud, havsljud, valsång och vårregn...Hon verkar gilla havsljudet i alla fall...


Vi köpte det för presentpengar vi fick av hennes morfar.




Nu ska jag fixa mina naglar och äta tinade hallon...Sedan blir det sängen...


Hejdå


Världens finaste, vackraste bebis...Tänk att vi fick just henne<3<3<3

Hon är värd alla år av längtan och försök...



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hon är jättefin =)) Hoppas kunna se henne i verkligheten snart! kram

2010-05-24 @ 20:55:24
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0