Mitt i ösregnet...




Vi hamnade minsann mitt i värsta ösregnet när vi var på promenad...Och det ÖSTE verkligen ner...Men det hindrade inte oss...


Men vi var dyngsura när vi kom hem...Har foto-bevis på det :-)

Eller JAG var dyngsur rättare sagt, inte morrhoppan...Hon var torr och fin och sussar sött i vagnen fortfarande.


Vikten fortsätter att gå neråt och det är väldigt skoj...Måste vara amningen och alla promenader med barnvagnen...

I går var vi på bvc och hon hade gått upp ca 100 gram och växt en cm...Vi provade bärselen på vägen dit och det fungerade bra.


Själv ser jag fram emot att Tobbe kommer hem så jag kan ta en lång, varm och välbehövlig dusch...



Om regnet bara lugnar sig så ska vi ut och traska igen senare...


Kram



Kommentarer
Postat av: Rebecca

visst är det skönt att vara ute o promenera =) skönt när det funkar med bärsele, ibaland e de skönt att använda den ist för vagn. kram

2010-06-01 @ 14:49:53
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0