BF igår och idag...

Hade ju BF både igår och idag...Enligt vår ivf-läkare igår och enligt ystad idag...


Känns häftigt att vara där, på den dagen man väntat på...Men jag tror inte det blir idag, men det dröjer nog inte särskilt länge till tror jag...Denna veckan skulle jag tippa på...


Vattengympa idag, sista gången, jag hann alltså få valuta för mina pengar :-)


Annars är allt bra, i lördags firade vi min mamma, min bror och min brorsdotter, och till på köpet fick vi kika på lilla Lova, inte röra, hon är infektionskänslig, men titta i alla fall...Hon var så söt...Även om vi kallade henne lilla gubben ;-) pyttebebisar liknar ibland små gubbar hehe...


Blev vääääldigt bebis-sugen när jag tittade på henne...Tur att vi snart har vår egen lilla bebis att snusa på...Hon är förstås världens finaste, det vet jag fast jag aldrig sett henne...


Sammandragningar har jag ju men än så länge känns de inte särskilt, men dock mer än förr...Svag, svag mensvärk kommer ibland samtidigt och så det vanliga trycket neråt, annars inget nytt på den fronten...Förutom att livmodertappen gör ont...


Maj...Vilken perfekt månad att föda barn...För i maj blir det, oavsett vad...


Nu ska jag vila en stund sedan hoppa på tåget till ystad...


Hejdå.


(Föresten, vi har skrivit på kontrakt för radhuset, släng er i väggen alla trista lägenheter hehe! Vilket flyt vi har!)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej Angela! Tack för vagntipset, vi är jätteintresserade. Den ser fin ut o 400 känns alldeles lagom. Hoppas det snart sätter igång för er del =) Kramar

2010-05-03 @ 13:19:03
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0