Trångt...



...Börjar det bli i mina pyjamasbyxor minsann...NU först märker JAG av att magen växer...Jag menar, jag vet ju att den växt hela tiden, det har ju bm mätt, men jag har inte märkt det direkt...Föräns nu...

Har förstorat upp en bild av min mage, som jag gjort om till skiss i photoshop...Det blev jättefint, nu hänger den här inramad och allt :-) Och på fredag kommer Lotta och tar proffsbilder på magen och oss alla tre...Vi bjuder på middag och jag tror att det kommer bli en alldeles ljuvlig dag!



På onsdag blir det bb visning och nästa måndag börjar vattengympan...Det ser jag fram emot. Tobbe har beställt en baddräkt till mig så vi får hoppas att den hinner komma och att jag kommer i den, haha :-)


Vi passade ju fisen i lördags, hemma hos min bror och hans sambo, så när de kom hem stack vi...Det första Edda sa på morgonen var: "Angela och Tobbe har kört hem. Dom har tre katter. Strumpan...Vad heter de mer mor?"

Hahaha! Hon är så söt...

På kvällen innan vi lade henne så lekte vi med hennes dock, som kan gråta...Jag höll den och då kom hon mot mig och sa: "Jag får ta henne, det är jag som är mamman".

Jag smälter helt enkelt...Hon är så go, och så duktig. Hon är liksom bara två år gammal...Alla barn har en tendens att kännas odrägliga när man är ofrivilligt barnlös, men hon är den enda som det inte känts så med, och det gjorde att jag släppte barnlösheten...Nu finns ingen avundsjuka alls. Delvis på grund av min graviditet men det kändes även så precis innan jag blev gravid...Tänk att vissa barn har förmågan att hela?



För övrigt så har jag lust att samla hela fuji-color gänget på en tjejmiddag innan jag ploppar ut ungen, det var så länge sedan vi träffades allihopa...


Just det, magen hittade en fin vårjacka på H&M idag...Förhoppningsvis ska jag köpa den...Det går PRECIS att stänga min vanliga jacka nu...


Nä, nu blir det sängen, jag är trött i magen och alldeles svettig...


Puss och kram mina få men goda läsare :-)



Godnatt!



Kommentarer
Postat av: unique

Åh nä... Du får ju snart din bebis. Du får helt enkelt hålla dig hihihi

2010-03-23 @ 08:41:41
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Karin

Jag länkar till dig idag! Tycker du har en så fin berättelse =)

2010-03-23 @ 15:41:55
URL: http://vackerunderbar.se
Postat av: Fröken Frodig

Hittade länken hit hos Vackerochunderbar-Karin och har precis läst runt lite i bloggen. Vill bara gratulera till graviditeten och skriva att jag blir glad när jag tänker på hur ni äntligen lyckades nå dit trots alla motgångar!



Själv har jag ganska nyss fått diagnosen PCOS och fått veta att jag (troligen) endast kan bli gravid med IVF, och måste börja ta tag i det illa kvickt om jag ska hinna innan jag fyller 38 och får betala själv... pluggar nu och är inte ens sambo... har redan en massa lån och inget jobb. Känns lite jobbigt, speciellt som min kille redan har passerat åldersgränsen för adoption. Så jag förstår att ni måste gått igenom en massa jobbigt innan ni blev gravida! Lycka till igen, så kul det äntligen blev så bra :)

2010-03-23 @ 18:50:48
Postat av: moonstruck

Åh, Aja, som jag har funderat på hur det är med dig numera! Tack vare Vackraste och Underbaraste Karin så hittade jag din nya blogg :) Det är ju helt fantastiskt att ni blivit med barn efter allt slit! Massor med kramar till dig och magen :)

2010-03-23 @ 18:58:29
Postat av: Emma P

Jag såg Karins länk och klickade in här. Vad roligt att höra. Stort grattis!!!

2010-03-23 @ 19:34:04
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Kajalpennan

Jag fick också foton tagna av en riktig fotograf. Det var väl 3 veckor sedan ungefär så jag var nog ungefär lika långt gången då som du är nu.

Det var fantastiskt roligt och bilderna blev underbara. Passa på och njut!

2010-03-24 @ 18:18:47
URL: http://kajalpennan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0