Premiär för netto!




Idag öppnade netto en butik här i skurup. Mycket folk var det där och jag stötte på farmor&farfar (Tobbes) och en vän...

Fyndade också lite babygrejer...Tre förvaringslådor och två tavlor...Och hör och häpna, de var rosa!!! Shit...jag blir nog en dålig mamma, rosa får man ju inte ha, ska bara vara neutrala färger ju...Hahaha! :-)



Blev också en söt liten elefant i tyg till bebban...


Vattengympan igår var trevlig...Väldigt skönt att få vara tyngdlös en stund...


Sitter just nu här och känner små puffar från vår lilla tjej...Det är så mysigt...Tänk att hon snart kommer ut...Det är bara 4 veckor och 5 dagar kvar nu...Kommer förstås vara sötare än alla andra barn på hela jorden, så är det bara...


Det är också skönt att alla intriger lämnat min blogg...


Nu ska jag vila...





Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha ojdå rosa är det i massor här hemma hos oss ;-) Fast JAG tycker ju att det är en av de finaste färgerna oxå =) Ens egna barn är såklart alltid allra vackrast! Nu längtar vi här oxå =) Snart dags för oss!!

2010-03-31 @ 11:51:26
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: unique

Oj, endast 4 veckor kvar? Det går snabbt nu. Snart har du din efterlängtade bebis

2010-03-31 @ 21:43:03
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0