Motion...och vilja!



Har kämpat för att kunna sova bättre och nu börjar det ge resultat...

Först och främst, inga sovstunder mitt på dagen...

Försöker också få lite mer motion trots smärta pga tryck mot livmodertappen och yrsel...

Fortfarande tar det flera timmar för mig att somna men det är bättre än innan...Det blir ju mer svårt att sova i slutet av graviditeten, så det är inte så konstigt ändå...

Tjatar också på folkhögskolan ang. kursen som inte blir av...Jag vill ju dit!


Har varit på MVC i ystad idag och fick höra att mina tankar och värderingar om föräldraskap är alldelse utmärkta, känns alltid kul att höra det från någon annan...


Gick in i vecka 32 idag, snart bara åtta veckor kvar alltså :-) Trots att det börjar bli tungt så njuter jag av magen, den är så rund och go`...Alla värden tipp topp nu, kan man bli mer stolt över sin kropp?


Hoppas ändå att det snart blir fler deltagare på kursen så den kan börja, finns inget annat att göra liksom, förutom att gå ut och gå, men det blåser ju småjävlar här nere just nu så det är rätt kallt...


Har börjat fundera på vad jag skulle vilja ha som arbetsträning sedan, efter föräldraledigheten, och har kommit fran till en del alternativ faktiskt...



Här är Knoddens första sms, det är från farmor, brukar läsa det ofta för det är så gulligt :-)


Hej farmors snart här bebis. Såg din mors mage på bild i faster loppans mobil, där har du det mysigt. Längtar tills du kommer ut. hälsa din mamma och pappa. Kram


Gulligt väl? :-)

Nepp, nu ska jag kolla lite på djurpolisen, sedan bingen...


Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0