Magen växer...



Själv har det stått helt stilla på viktfronten de senaste 5 veckorna, men magen växer så fint så...Fick beröm av bm :-)

Järnvärdet var mycket bra och det kändes också bra att höra...


FUB i torsdags igen, bara två gånger kvar nu varav en av dom är bb visningen nästa onsdag...


Sparkarna är mer dämpade nu, men så blir det ju eftersom hon blir större och större...

Magen är dock fortfarande väldigt behändig tycker jag, tung ja, men som sagt, väldigt behändig.

Tiden går fort nu, och det är skönt att bara få flyta med, och kunna ta tillvara på denna tiden. Snart är det ju dags för en ny familjemedlem och då kommer allt ändras...:-)

Faktiskt så sover jag rätt bra nu, vilket är mycket skönt...

Lillan ligger som sagt med huvudet ner så jag är rätt kissnödig hela tiden...

I onsdags var min goda vännina Lotta här, och hon frågade om hon fick ta bilder av min mage nästa vecka, hon är ju fotograf...Givetvis ville jag det, det är en ära för mig att hon vill göra det <3 Lotta är en mycket fin människa...

Nu fick jag en kraftig puff från insidan :-) Lilla Moa Astrid <3


Inget kan förstöra den glädjen jag känner över att vi snart har en liten...Det är en underbar känsla...Klart, svackor har man ibland, men ändå, en enorm glädje känner jag...Och vad vore livet utan svackor, som min bm sade till mig.



Näpp, nu blir det sängen snart.




Godnatt!



Kommentarer
Postat av: unique

Då hoppas vi på att få se lite bilder oxå hehehe

2010-03-21 @ 12:39:22
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0