Lugn dag...




Har varit en lugn dag idag...Pappa med fru och lillasystrar (2 av dem) har varit här och för-firat min födelsedag...


Jag fick 1000 kr i födelsedagspresent/inflyttningspresent, och sambon fick 500 kr bara för att han inte fått några födelsedagspresenter innan, så dom tyckte han skulle ha det :-) Tycker jag också :-)

Min lillasyster Maja hade knåpat ihop lite saker och min andra lillasyster Frida hade gjort en superfin neccäsär till bebisen! Gjort den på syslöjden, mycket fin....

För er som inte vet så är Maja min halvsyster, pappa fick henne efter skilsmässan, hon är 7 år. De andra flickorna är mellan 9-13 år tror jag, och är min pappas frus barn från ett tidigare förhållande men jag ser alla som mina småsystrar...Maja, Selma, Frida och Hanna heter dom...

Fick också en finfin bukett blommor som nu pryder köksbordet...

Sen ikväll blev det god mat och melodifestivalmys...

Lilla rävungen sprattlar som en tok :-) Jag är så lycklig som får vara med om detta, eller VI är så lyckliga...Har ju knappast varit enkelt, mycket oro och så, men i slutändan kommer det vara värt allt :-)

Ska titta lite på Beck nu och sedan sova...


Godnatt...Från mig, lilla räv och sjukiloskatten framför skärmen...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0