Blond......




Tänkte bli blond igen, men inte ljusblond, utan mer nära min vanliga hårfärg som enligt min mor är kommun-färg eller råttfärg...snällt va? :-)

Så nu sitter jag här med avfärgning i håret...Det svider lite, jag har ju psoriasis i hårbottnen...


Mycket härligt väder har det varit och farmor Gullbritt ringde och frågade om jag ville komma dit och titta på Lukas 4 månader och Simone 10 dagar gammal...Såklart ville jag det...Och dom var såååå söta båda två! Fick hålla och gosa...:-) Snart är det vår tur...

Sedan så fick jag stanna kvar på middag också, köttbullar, potatis och sås...Mmmm säger jag bara...

Har hämtat ut min gravid-baddräkt som skall invigas på måndag, längtar dit...


Imorgon blir det fotografering med lotta, det ska bli skoj...



Hejdå!



Kommentarer
Postat av: unique

Skönt att få simma. Gjorde aldrig det under min grav, men de säger att det ska vara underbart

2010-03-26 @ 07:18:45
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0