Som fisken i vattnet...

Jag trivs som fisken i vattnet med att vara mamma...

Det är inte det minsta svårt...Jobbigt, ja ibland, men inte svårt...


Jag älskar det. Jag är som gjord för det...det är min grej det känner jag.


Igår var vi på student hos Tobbes moster, hennes yngsta son tog studenten. Moa skötte sig perfekt.


Och så hade vi ju förstås farfar och Kristina (farfars fru) där och dom håller henne mer än gärna och hon tycker om dom verkar det som så det är jättekul! Vi känner oss trygga när dom har henne och det är ju viktigt...


Annars så händer det inget särskilt...Långa barnvagnspromenader i solen med Moa och Tobbe...antingen i vagn eller sele ( Moa alltså, haha)


Jag känner mig så lugn i hela kroppen...Nu har jag ju äntligen fått mitt lilla barn som jag alltid väntat på...

Älskar henne, min lilla morrhoppa!




Kommentarer
Postat av: Sara - mamma till Wilda

Så skönt att höra att ni har det bra.. Söt är hon oxå =)

2010-06-07 @ 19:53:55
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Loppan

Angela, tobbe, moa, saknar er jätte massa ju ! hoppas ni kan komma upp eller vi komma ner snart, jag jobbar ju hela tiden och tino med för den delen. aaaa Ni får ringa när ni kan och jag ska försöka svara så snabbt jag kan om jag inte är på jobbet, .. hehe saknar er massa ! Älskar er. kram Loppan o Tino

2010-06-13 @ 20:39:35
Postat av: sara - mamma till wilda

Jaså... Vill det sig inte riktigt?

2010-06-17 @ 14:55:24
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0