Lugn och ro




Sitter här i lugn och ro framför datorn...Sambon nattar lillan i sovrummet...Eller nattar och nattar, dom myser och då somnar hon :-)


En dag nu i veckan ska jag åka till min mamma och ligga och sola och läsa en bok, alternativt sola och lösa korsord...Eller bara sola kanske?


Tobbe ska vara hemma och mysa med lillan...Ska faktiskt bli riktigt skönt att bara vara själv en dag, för hur lätt bebis hon är är så ÄR det skönt att få lite egentid.



Har så smått börjat planera dopet som antagligen blir i slutet av september eller början av oktober.


Vi ska hitta någon mysig kyrka i skurups kommun, kanske västra vemmenhögs, och så ska vi ha dopet en lördag, eftersom jag avskyr dop på löpande band med flera bebisar. Det är upp till var och en hur man vill göra men vi ska inte göra det så.

Min mamma har börjat på dopklänningen, och vi har lite ideèr om inbjudningskorten.

Det blir svårt att välja bild för vi har tusentals bra bilder på henne...Hon blir så bra på kort.


Svårt att inte låta mallig, men hon ÄR väldigt söt :-) Alla man träffar på påpekar det...Det är så kul och jag blir helt varm i kroppen när andra berömmer henne...Jag har ju liksom varit med och gjort henne :-)

Hon räcker som enda barn åt mig och det känns så skönt att känna så.


Social har hon också blivit...Det räcker inte med att vara med, man måste prata med henne hela tiden också...Haha!

Och när man gör det så fyrar hon av världens sötaste leenden som får hela henne att se glad ut...


Att man kan älska någon så mycket så att det gör ont i en, det visste jag inte.



Hon är verkligen det finaste vi gjort under våra 8 år tillsammans, och att vi gjort henne är för mig helt obegripligt.


Älskar dig min skrutt!






Kommentarer
Postat av: Tova

Hihi, visst blir man stolt när andra berömmer ens barn... mammahjärtat riktigt sväller ;)



Och åh, sol och korsord låter ju som en utmärkt kombo! Bara få koppla av... man måste ju verkligen unna sig ibland som småbarnsmamma :)

Kram

2010-07-20 @ 22:31:45
URL: http://trasslet.se
Postat av: sara - mamma till wilda

Åh, vilken söt bild hihi

2010-07-23 @ 13:23:38
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0