Trevlig dag...



Idag har det varit en trevlig dag...När sambon kom hem så stack vi till mamma i malmö, strosade lite snabbt på babyland och sedan åt vi goda pizza slices och korv på ikea...

Rätt mör nu och jag lär väl somna sent som vanligt men det gör inget, jag kan ju sova ut i morgon...:-)


Ska sätta mig och kolla igenom bebis och gravid bloggarna jag följer, det är liksom de bloggarna som gäller just nu...:-)



Knoddens rum (fast hon har faktiskt ett namn nu)


Imorgon blir det kaffe och kaka hos farmor Gullbritt ocg Göte, ska bli skoj! Det är viktigt att ha ett stort nätverk och släkten nära när man får barn, dels för ens egen skull men även för barnet...

Farmor Lena bor ju en bit bort men vi är ändå där rätt ofta faktiskt så det är inget att oroa sig för, funkar utmärkt att åka dit över dagen...

Ser fram emot alla traditioner vi ska skapa för vårt barn...

Alla relationer är ju viktiga för barnet men mor och far-föräldrar är ändå viktigast, jag har jättemånga superbra barndomsminnen från mina...Farmor som då bodde i danmark och mormor och morfar i skogen, också farfar ute i sommarstugan...Det är tider man kan drömma sig tillbaka till resten av livet...


Nu ska ju framor Lena och gräsklippar-Peter bygga hus i skogen och det ska bli super! Vi är där flera gånger om året och hittar på skojiga saker; fiskar, matar får, kör fyrhjuling och bara har skoj, så det ser vi fram emot, vilket betyder att vår lilla kommer ha två roliga ställen att åka och semestra på, holmen och farmor...

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och bara njuta av att känna alla små sparkar jag får...


Kram



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad blir det för namn på knodden då? :D nyfiken ju!!!

kram Mizsy med tha dogz

2010-02-19 @ 09:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0