Sängen nästa...



Japp, sängen snart...Tar mig flera timmar att somna och vid 4 brukar jag få ont i magen och behöva sitta på dass och sen kräkas...Rolig fakta va? :-) Tur att jag kan ta det lugnt resten av dagen sen...

Hoppas att kursen kör igång nästa vecka, börjar rätt sent, halv tio, så det är ju bra eftersom jag behöver mina morgnar...Ska bli skönt att komma ut och träffa lite vettigt folk, jag trivs bäst i grupp och jag har splitternya gravidjeans att ha på mig så det känns jättekul...Älskar min kula...(Magen alltså haha)

Nu ska jag fixa en baddräkt också så jag är redo för den dyra men sköna vattengympan som börjar snart...Barnmorskan sa att det var värt pengarna...

Är så glad för gulliver sängen vi fick av min mor, det är den enda av ikeas som blev godkänd i det stora spjälsängstestet...snart är det bara lillan som fattas...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0