Förlossningskurs...



Min bror och hans sambo skall gå en förlossningskurs...Dom har ju Edda, men min brors sambo anser inte att hon "fött" barn, då det blev kejsarsnitt...Kan väl hålla med, fått barn, men inte fött. Hon har ju ingen aning om hur en förlossning går till...

Så i alla fall, de har hittat en kurs, men den går loss på 1600 kr...Skulle väl också kunna tänka mig att gå den, men jag förlitar mig ändå på min kropps förmåga att klara av det...Skulle det sen inte gå så får det ju vara så, en liten flicka kommer ju ändå ut i slutändan :-) Då kan man ju inte vara besviken...

Vi väljer nog ystad lasarett, alla talar så gott om dom...

Längtar så efter vårt lilla <3


Dagens hemmaknåpade ordspråk: Göd inte ditt liv genom ilska gentemot andra

Ska göra hemmaknåpade ordspråk till en vana, det är kul och det finns alltid någon som kan ha nytta av dem, som lite vägledning.


Godnatt :-)


Love you!




Glad alla hjärtans dag mina <3!









Kommentarer
Postat av: rebecca

oj 1600 var dyrt. en förlossning är liksom ändå inget man kan "lära" sig som ett prov eller vadman ska säga ;-) ja du fattar! det kan ju bli hur som ändå. tror det räcker med att läsa på sen ta det som det kommer som förstföderska =) kramis

2010-02-14 @ 20:53:16
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0