Det ska bara lite till för att roa mig...



...nu för tiden är jag tex helt fascinerad av mina boobs, det kommer liksom vätska därifrån! Dom fungerar...Haha! Kan stirra hur länge som helst, sambon har nog dumförklarat mig ett ex antal gånger :-)


Som sagt, det ska inte mycket till...


Ny barnvagn har vi investerat i också, en akta graco quattro tour sport, mycket fin vagn!

Sen ska vi köpa en akta graco logico s bilbarnstol, som ses här på bilden, den kan man också klicka fast på vagnen, mycket praktiskt...

 

Kul också med något som är HELT nytt, allt annat vi köpt är ju begagnat...Begagnat är superbra, men det är ändå en viss känsla att köpa något nytt och tänka att vår lilla är den första som kommer åka den vagnen...

Nu ska jag käka pizza...

 

Kram

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0