Rykande färska bilder!

Här kommer lite rykande färska bilder :-)

Titta och NJUT!


Vilken profil va? sötast i stan...


Gladast i stan :-D


Trötter


Hon är så fin!


Farmor! Tack för musen! Men lapparna var roligast!


Alltså jag skojar inte, detta ÄR världens sötaste tomtenissa!


Eller hur? I fin dress som mormor stickat


Äsh, jag tar mig friheten att avgöra att det är så...


I pappas trygga famn


Va?! Är det TOMTEN som kommer???


Med kusin Lova


Kusin Edda ville också vara med på bild...


Fick jag bara en megahög med klappar? Snålt! ;-)


Julfirande hos gammelfarmor och gammelfarfar


Så här softar man i sin gåstol



Nej, njut av dessa bilderna nu för det tar en evighet att ladda upp bilder på publishme.se.

Vet att farmor uppskattar dom mest, så njut nu farmor :-) NJUUUUUUUUT! Det är en order!


Nu; Lite dataspel



Hejdå




Kommentarer
Postat av: Anonym

NJUTER!!!!!! ler o vad duktig mormor hon har som kan sticka så fina kläder!!! Så stor hon blivit, sen jag såg henne. Längtar till ni ska komma. Kram / farmor

2010-12-30 @ 10:53:00
Postat av: LILLA JAG

Nu skulle jag behöva lite råd angående mitt barns platta huvud. Barnet har en mycket ful form på huvudet och det är omöjligt att sätta honom på sidan utan han vill ligga på rygg och sen vrider han huvudet åt sidan lite så ni förstår det platta ligger lite på sidan. Hur skall jag få bort detta platta och kan man använda hjälm har läst att det finns.

Postat av: aja (Beautyblogger)

Tja, lilla jag



Man ska ha extra mnjuka kuddar och kan dessutom se till att ha extrakuddar under den vanliga kudden, så att det blir en lutning.



Något mer vet jag inte...Men det går över av sig själv ändå så småningom...Tyck om ditt barn som det är, oavsett huvudform.

2011-01-01 @ 21:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0