Kusinkul...



Idag var farbror Dennis och kusin Selma här på besök. Riktigt skoj!

Medans pojkarna satt vid datorn plockade jag och Selma röda vinbär i trädgården, och när Moa blev ledsen så gungade Selma på vagnen och sa "Schhh"! Så där lite allvarligt haha :-)

Det verkar vara en sån härlig ålder...Hon är lite över två år.


Det slutade men att både jag och Tobbe fick kramar och Moa fick en puss...Fast Moa är lite konstig för hon pratar ju inte :-D Men jag håller med, hon får gärna börja prata snart...Blir liksom så mycket lättare att veta vad det är då.


Nu sitter jag här vid datorn och skriver ett par rader, trötter är jag, men jag håller mig uppe för jag ska se supernatural. SKA SKA SKA.


Imorgon vet jag inte vad vi ska hitta på under dagen, men på kvällen ska vi käka middag och kolla på film hos några vänner.

 Nu ska jag plocka lite här så jag bara kan slänga mig i sängen efter tv:n.


Godnatt


Du och jag grodan, du och jag...



Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Men gud så söt hon e. Jag dööööör!!

2010-08-21 @ 12:22:07
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Malin

Gullig blogg!!! Jag tänkte få passa på att meddela att jag har en tävling på min blogg där du kan vinna en valfri Lunafigur. Kolla in om du har lust!

Kram Malin

2010-08-23 @ 10:23:58
URL: http://www.designofluna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0