Ja så får man den äntligen...



...sin älskade egentid...Vad gör man då? Jo, man sitter och längtar efter sin lilla och vill bara gå in och ta upp henne och pussa på henne...Likadant varje kväll.


Vi var på återträff på MVC idag, alla från föräldragruppen. Kul att se de andra bebisarna men tyvärr känner jag inte att det är några av dem jag kommer umgås med, tror inte att någon alls från gruppen kommer umgås med varandra.


Imorgon ska jag ringa prästen som är präst i kyrkan vi vill döpa Moa i. Så snart i dagarna kommer alla få reda på datum och så vidare.

Vi måste ju liksom bestämma ett datum INNAN vi kan berätta för alla andra.


Nåja, kyrkan är väl så gott som vald i alla fall.

Nej, nu ska jag äta mina hallon och ge katten sin medicin, sedan blir det sängen.

I kväll spenderar jag helst min egentid i sängen tillsammans med min förkyling, den andra på 2 veckor.


Godnatt

Kommentarer
Postat av: Mizsy

Va bra att ni ska informera så fort som möjligt, En annan har ju en chef som är lika dum o elak som "Gargamel"!!! ( i smurfarna ni som inte vet)

Antar att det blir längre fram då ni inte hört av er än och det är bara bra för min del då "Gargamel" inte skulle låta mig va ledig de närmsta veckorna.

Men allt löser sig nog!!!

har iaf en mörklila super fin skjortklänning som jag ska ha på mig. måste ju ha lite framförhållning smile

2010-08-27 @ 07:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0