Inflyttad och inboad



Nu är vi inflyttade, eller det har vi varit ett tag nu, men inboade i alla fall.

Flytten gick bra och Tobbes pappa, min pappa och min syster fanns på plats för att hjälpa till, sedan passade syrran lillan så jag kunde packa upp i speedy takt...Hann supermycket!  Tur att man har syskonen nära när det behövs...

Och trots alla farhågor om att bredband och telefon inte skulle fungera från utsatt datum så gjorde det faktiskt det. Så nu döper vi tillbaka felia till telia igen ;-)


Sist vi flyttade satt vi ju vecka efter vecka utan varken bredband eller telefon och då var jag dessutom höggravid.

Men men, nu fungerade ju allt som det skulle...


Lägenheten är verkligen fin också...


Och trädgården då, vilken trädgård, så mysig och lagom stor, och omgivningen är lika mysig den. Jag och lillan plockade röda vinbär i måndags här i området, ca tre liter blev det. Innan dess gick vi på mysig lång-promenad med barnvagnen. När vi kom hem rensade vi bären i trädgården samtidigt som katterna fick vara ute...


Det är verkligen som min syster sa till mig; Ni har värsta flytet nu.


Och ja, det har vi...Först graviditeten som dök upp från ingenstans, sedan fick vi vår efterlängtade tös, som är världens finaste, sedan finaste lägenheten och nu sambons nya jobb...


Japp, flyt var det.

Nu ska jag gå och lägga mig bredvid min fina lilla familj och sova, och sticka in armen mellan spjälorna i lillans säng och hålla hennes lilla hand... Imorgon väntar ännu en mysig mamma- och dotter-dag, precis som alla vardagar...




Godnatt<3



Tänk att allt skulle bli så bra...



Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Titta så stor hon blivit =) Och söt!!!!

2010-08-11 @ 07:43:54
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0