Fixat och donat.



Fixat och donat har jag gjort idag. Först tvättade jag bebisens alla kläder, lite filtar också. Sedan strök jag de resterande bäddseten som jag inte orkade med förra veckan.

Bäddade vagnen och städade och gjorde om det sista i baby-rummet...Nå, ialla fall NÄSTAN det sista...Men det blir bara mer och mer fint där inne...

Också packat bb-väskan...Bebisen har en egen liten väska med sig...Och vi har två.

Gjorde om i vår lilla bokhylla också...

Så jag är rätt slut men ändå uppe i varv...


Nu i helgen ska vi skriva förlossningsbrevet, sedan är vi helt redo...Tja, kanske inte psykiskt redo, men det blir man väl aldrig :-) Just nu känns det som om jag ska vara gravid alltid, så det blir väl som en chock när förlossningen startar...

Men men, kan ju inte göra mer än att packa väskorna och försöka förbereda mig mentalt...

Det är ju bara så ofattbart, att det ligger en inte så liten bebis där inne i magen...


Foto: Lotta Hartman





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0