Depp...



Deppar upp och ner...Hela veckan har varit ok men idag har varit en trist dag...En sådan där "inga känslor"-dag...

Bara finns liksom...Går som i ett vakum...Svårt att beskriva men så är det i alla fall...

Tänker att förlossningen ALDRIG kommer starta, jag har inte haft en enda förvärk eller liknande...

Jag vet, ska inte vara negativ men det är så jäkla svårt att INTE vara det...

Sen hux flux så går det tre-fyra dagar utan att jag ens skänker det en tanke (nästan).

Men de sega dagarna är så jäkla trista...Blä...

Har inte ens lust att skriva här egentligen...

Äsh...lika bra att gå och lägga sig...Inte en kotte som inte varit gravid fattar hur det känns ändå, inte lönt att ens försöka förklara då ju...


Godnatt



Kommentarer
Postat av: Kajalpennan

Deppa inte för att du inte har några förvärkar. Hux flux sätter det igång utan minsta förvarning

2010-04-23 @ 12:52:29
URL: http://kajalpennan.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Jag vet hur det känns, inget skoj. Man blir less, men helt plötsligt har man ett annat prpblem: sömnbrist på hög nivå ;-)

2010-04-23 @ 20:00:54
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: sara

JAG vet. Men det hjälper inte att deppa ner idg. Försök att njuta av magen de sista dagarna. Speciellt av sparkarna. Du kommer sakna de sen.

Njut av att du får sova (om du inte pinkar hela tiden vill säga). Om några dagar kommer du bli väckt stup i kvarten.

Njut av att du får äta, klä på dig, gå på toa, m.m. ifred. NJUT säger jag bara hihihi

2010-04-23 @ 21:46:55
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Mimmi

Du ska snarare vara glad över att inte känna av förvärkarna! ALLA har sammandragningar i stort sett sedan befruktningen, men känns de inte kan det betyda att förlossningen går lättare. Det är betydligt jobbigare att hela tiden känna av kroppens förberedelser, tro mig. :/

2010-04-26 @ 19:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0