Besök hos BM



Varit hos bm idag...Magen har växt en cm och följer sin kurva. Vågen visade 1,5 kg upp sen sist också...Men det var väntat eftersom jag har känt mig tyngre och det har stått stilla så länge...

Hjärtat tickade på fint och blodtrycket var bra...

Blir dock ingen fub idag då bm som håller i det var sjuk, så det blir nästa vecka istället...

Fint väder men lite kyligt...Längtar tills man kan gå långpromenader med barnvagnen...Och bebisen förstås...

Nu ska jag ringa lite samtal...


Hejdå...



Kommentarer
Postat av: unique

Ja, men då så. Då har du ju koll :) Jag fick nämligen lite av en chock i början. Fattade inte vad som hände riktigt. Första 3 veckorna tyckte jag var väldigt tuffa

2010-04-02 @ 09:40:25
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0