Allt ok...



Allt ok här...Har inte haft lust att skriva och känner inte att jag måste det heller...rätt skönt :-) Fördelen med att ha sparsamt med läsare :-)


Förövrigt så har vi fått se både ett huvud, armar och ben nu...Helt fantastiskt...förra veckan var det en böna bara...Klart man oroar sig, men efter att man sett hjärtat samt normal utveckling så är chansen att allt går bra 97%. Är ju verkligen lyckligt lottad med vår fina läkare som tar emot oss titt som tätt...Hålla VUL en gång i veckan...Hehe...

Jag längtar efter julen, känns som om det kommer bli en mysig jul...Vill ha höst och snö och julmat...Mmmm...


Vi är så nervösa, så uppstirrade, och såååå lyckliga...


Nej nu ska jag knyta mig...


Godnatt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0