Vecka 12+0



Jaha, då har vi passerat den kritiska vecka 12 nu då :-) Oron har faktiskt släppt rejält nu...Rätt skönt...Varit på ultraljud idag och allt såg bra ut...Han viftade som vanligt :-) Imorgon är det inskrivning och det ser vi fram emot...

Skrivit på kontrakt för världens finaste 3:a också...Så allt flyter på just nu...

Andra saker jag längtar till just nu är smålandsresan och dopet vi ska på den 8 november! Jag ska snusa bebisar då! Yummie!

Det är Tobbes kusin Carolina och hennes Fatmir, deras tvillingar, Albin&Anton som ska döpas...


Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad skönt att all eventuell oro släppt, då kan du njuta av resten av graviditeten mer. Han??, vet du att det är en han? kram/blivande farmor

2009-10-19 @ 20:51:38
Postat av: angela

Jag bara känner det på mig :-)

2009-10-20 @ 00:20:03
URL: http://beautyblogger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0