Lång morgon...



Eftersom jag har minskat på min sömnmedicin (Ja, den är OK fast jag är gravid) så vaknar jag väldigt tidigt...Nu imorse kunde jag inte somna om efter att Tobbe gått upp så jag tog en långdusch istället...Filade naglarna och pysslade med mig själv bara...

Rätt mysigt...Spenderade kvällen med att tänka på hur vi skulle vilja inreda barnrummet, eftersom vi ska titta på en trea ikväll...Hoppas den är fin...


Tänkte sova middag nu snart, ska in till ystad idag och prata med min läkare om mina mediciner...Om vädret är fint får min systemkamera följa med så tar jag ett tåg tidigare och fotar lite, det är så vackert i ystad.

Precis ätit frukost, mannagrynsgröt...Tänkte avrunda med en frukt om en stund...Ungefär så har min morgon sett ut hittills :-)


Kram...

Ps Nu är Knodden 43mm lång :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0