Happy day!




Ja, jag längtar till onsdag! Då ska jag till barnmorskan och lyssna på hjärtat <3

Det känns underbart det är vår tur nu att få en liten!

På kvällarna när jag ska sova så brukar jag ligga och tänka..."TÄNK om det blir en flicka!" och så blir jag alldeles glad och varm...Sen kommer nästa tanke..."TÄNK om det blir en pojke!" och så blir jag lika varm och glad igen...Sen blir jag ännu gladare för jag kommer på att antingen eller blir det ju! :-) Haha...Knäppt, jag vet...


Tänk, 7 år har vi väntat på denna lille knodd...Och mer än 33% av graviditeten har redan gått...Jösses...

Inte bara det, jag kan glatt följas åt med 2 vänner och en släkting som alla ska ha nästan exakt samtidigt som vi!

Jag tycker att jag har kommit så långt nu på kort tid!

Har kämpat mig igenom mycket, eller vi har det, vi har inte glidit in på en räkmacka direkt...Och nu är allt på väg att bli så bra! Jag är stolt över alla problem vi övervunnit! Jag är stolt över mig själv och jag är stolt över min nusse! Vi vet att vi kan klara rätt tunga saker tillsammans...<3 Vi har blivit bra på att lyssna och förstå varandra...Och det är väldigt gulligt när han är lite sådär överbeskyddande nu...:-)



Vi förtjänar verkligen detta...



*Lycklig*







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0