Bomb!!!



När vi berättade för Tobbes mamma om knodden så skrek hon :-) När vi berättade för Tobbes pappa och Kristina så förstod dom nog först inte riktigt hehe ;-) gjorde ju inte vi heller...Min pappa sa att han var trött och sedan ringde han tre veckor senare och var såååååå glad...Hahaha! HAN blev nog mest chockad av alla :-)

När jag berättade för Tobbe så blev han såååå glad! Love u nusse!<3

När vi sedan berättade för min mamma så sprang hon upp på vinden och började leta fram baby kläder i MÄNGDER...Så nu ska jag bombadera er med de kläderna jag fastnat för mest...


Det roligaste är ju att kläderna är från tiden då jag och Tobbe föddes...





Dessa är sötast av alla vind-kläder!


Små farfarströjor



Dessa älskar jag! Små djungel tröjor!



En liten Emil-jacka :-)


Min första vinterjacka



Liten pälsjacka



Bruna strumpbyxor med linne med katter på



En så söt liten kofta



En till kofta



Min gamla läder sele



Frottè haklappar, vändbara



Samma fast andra sidan



Blå velour tröja och hjälmmössa och katt



Pyjamas tröja



En hög med "retro" kläder






Nu till det enda vi hittils köpt själv till knodden :-)


2 Bodys



2 Små byxor



2 små mössor



Och till sist det allra sötaste!!!


Raggsockar och två par små strumpor




Här är resterande kläder...






Samt katt+regnskydd till vår vagn






Det var allt! Nu har jag vältrat mig i kläder så det räcker för denna veckan :-)

Men titta in senare ikväll för en alldeles färsk knodd-bild :-)


Är vi lyckligt lottade eller vad?


Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0