Barnvagn...




Vi har ju redan en splitter ny barnvagn från brio, men vi funderar på en lättare variant att ha i bilen, en sådan som man kan klicka fast bilbarnstolen i. Vårt barn kommer ju i början av sommaren och vi brukar ju åka en del då...Så en quinny zapp har vi tittat så smått på och den gillar vi...


Finns både med 4 hjul och 3...



Den på 3 hjul är faktiskt både smidigare och billigare. Egentligen gillar jag inte trehjulingar men i detta fallet kan det gå bra, det är ju bara en sulky och inte den "riktiga" vagnen så att säga. Annars är trehjulingar i regel mer osäkra än fyrahjulingar, det är därför jag inte gillar dom.


Men denna är stilig och den blir så liten ihopfälld!




Hejdå...



Kommentarer
Postat av: Jennie

Måste bara få kommentera det du skriver om att trehjulingar skulle vara mindre säkra än fyrhjulingar. Det stämde kanske för några år sedan då man lätt kunde välta en trehjuling bara genom att knuffa till den, men så är det inte med de nyare modellerna. Kanske kan det vara så med lättare vagnar, men inte med "vardagsvagnarna". =) Men Zappen är cool. =)

2009-10-13 @ 12:06:00
URL: http://dujagochentill.blogspot.com/
Postat av: aja (Beautyblogger)

Jo, jag har hört det. Men ändå så har jag inte hittat en enda trehjuling som är tillräckligt stabil i alla de affärer jag varit i...Inte på långa vägar lika stabila som fyrhjulingar även om det finns instabila sådana...



Ja, visst är den fräck? :-) Vi tycker mycket om den...

2009-10-13 @ 15:06:40
Postat av: Johanna

Finns fyrhjulingen i Sverige? Funderar på att köpa en när vi åker till USA men vill gärna se den innan...

2010-12-02 @ 16:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0