En härlig dag...





Denna nyttiga dagen började med en dusch och sedan en riktigt nyttig frukost!

En skiva danskt rågbröd med pålägg, ett löskokt ägg och ett stort glas hemmagjord, färsk äpple/morot/apelsin juice, som jag gjorde med min fina philips juice maskin...(Philips comfort HR)







MYCKET gott och nyttigt!

Sedan en promenad i regnet bort till solariet, för att sola 7 minuter, med solskyddsfaktor 30, eftersom jag gör det enbart för att få lite ljus, och inte för att bli brun...

Nu sitter jag här och försöker knåpa ut en god nyttig middag, som ska avslutas med en hemmagjord smoothie tänkte jag...


Trevligt...



(Bilderna är lånade från internet)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0