Sluta maila!




Varenda gång någon skriver något ommig, i andra bloggar eller på forumet, så får jag det mailat till mig! Sluta maila mig, vill inte läsa det! Jag tänker försöka släppa detta nu, och det hoppas jag att alla andra också kan göra. För deras egen skull då. Det är obehagligt att några kikar in här för att bara störa sig...Obehagligt...Och jag vet att dom inte kommer sluta, men det är deras problem...Hoppas också att detta problemet löser sig för de andra i framtiden...Men, ämnet nätmobbning kommer jag fortsätta skriva om...Det finns nämligen inget som ger mig mer kalla kårar än när människor måste utnyttja sina maktpositioner för att själva må bra...





Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du problem med folk som skickar idiotiska mail o kommentarer, ignorera bort problemet. Det gjorde vi när någon jävla idiot skrev massa saker på vår blogg. Publicera inte, ta bort kommentarer så tröttnar dom till sist. Visar man utåt att man inte bryr sig tröttnar dom! Idioter som det lever på bekräftelsen, försvinner den så tröttnar dom.



// Mr. Perfekt

2009-05-29 @ 21:08:44
URL: http://dujagochentill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0