3 topp värsta...





.....sakerna som hänt mig på internet de senaste 3 åren.




1. En väldigt märklig person från tradera skickade hotfulla mail om att han skulle minsann komma hem till mig (En parfymflaska som HAN packat i bara ett vanligt kuvert, den gick ju sönder förstås)

2. En "vän" skickade dumma kommentarer från både min mobil och senare vår dator, som JAG fick ta skulden för.(Tack) Ett flertal gånger dessutom till flera personer. Vilken vän eller hur? Inte använt mitt namn men IP nummer kan ju vilken idiot som helst spåra! Det var dessutom medvetet för att jag skulle råka illa ut.

3. Det senaste, utfrysningen eller vad vi ska kalla det, i forumet.  Det var väldigt oebhagligt...Snacka om att bli förd bakom ljuset, man tror att det är "vänner", men man har helt fel. Har till och med träffat  personer IRL därifrån. kan ju säga att det finns kopplingar mellan nr 2 och 3 men mer säger jag inte



Vad ska man göra??? Vill man sälja/köpa på tradera så måste man lämna ut adress

"Vänner" ska man ju kunna lita på, annars kan man lära känna nya

Man måste ju kunna uttrycka sina åsikter öppet ju....I forum, eller ni fattar...



Kanske skulle man sluta använda internet helt? Det känns som om det är bäddat för missuppfattningar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0