Att spärra eller inte spärra...



Det är ju lölligt enkelt att komma förbi server spärrar! Om man inte har mer än en dator så finns det ändå många enkla sätt. Man tycker att människor som arbetar med datorer borde kunna komma på bättre sätt, för de nuvarande är dåliga.

Ett tag funderade jag på att lösenordsskydda min blogg, men det är inte lönt, för vill någon läsa så är det inte så svårt att gå förbi sådana spärrar. Har man väl publicerat något på internet så får man räkna med att alla får tillgång till det, vad det än gäller. Dels så känns det som om jag kan fortsätta skriva om mitt liv nu utan att alla andra stör sig. Rätt skönt att slippa allt sånt. Ett tag var det ju ett jäkla liv om vad jag skrev och inte skrev, så det passade sig kanske väl med vår långa semester?

Jag har bara väntat på att alla som stör sig ska förstå att jag skriver det jag vill skriva, och det som mitt liv handlar om. Att sen andra har blandat sig med mitt liv på ett otrevligt sätt är ju inget jag kan stå för.

Annars är allt som vanligt, fortsätter att njuta av att vara hemma och bara göra vad vi vill...Igår var vi på ett trevligt besök hos svärfar och kristina...Alltid lika kul att sitta och snacka i trädgården...Det är skönt att bo nära släkt och vänner, det ger himla mycket, att bara kunna ta en liten biltur och hälsa på...

Eftersom besöket hos svärmor och Peter blev lite för kort så blir det förhoppningsvis ett besök till, lagom till sensommaren...Då blir det mer får-klapp och fyrhjuling :-) Skitsöta lamm hade dom...

Saknar lilla finaste brorsdottern...Vi måste planera in ett besök snart!Hon har blivit så stor och har ännu mera rött hår nu!!Känner att det snart är dags att låna henne lite, vi saknar ju henne...Hon är ju ett riktigt mönsterbarn också, sover bra, äter bra, skriker inte...Samtidigt som hon har världens coolaste attityd! Hon är dessutom redan blöjfri...Oj vad jag skryter...Haha...Men hon är smart för sin ålder...Och tänk vad det kan räcka, vi är ju barnlösa, men att träffa henne räcker faktiskt gott och väl än så länge...


sov gott....

Kommentarer
Postat av: Jonas

Då tycker jag du ska sluta tveka och läsa den (: Riktigt bra, och man får så mycket svar på frågor och bekräftelse (:

2009-08-01 @ 18:03:08
URL: http://joonaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0